Het kledingmerk Malelions is ontstaan vanuit een bijzondere winnaarsmentaliteit. Winners never quit and quitters never win is de drive waarmee Malelions de Nederlandse markt momenteel verovert. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, echter is er maar een select aantal mensen dat de daadwerkelijke drive heeft om dit te bereiken. Malelions vertaalt deze ambitie naar uiteenlopende collecties voor jonge en dynamische mannen en vrouwen met een passie voor fashion.
Brabantse thuisbasis De afgelopen jaren heeft het Brabants kledingmerk, met thuisbasis in Veldhoven, zich als een speer ontwikkeld. Thijs Offermeijer, de 27-jarige eigenaar, is het merk gestart vanuit een passie en liefde voor fashion. Met zijn commerciële achtergrond heeft hij een ijzersterke marketingstrategie ontwikkeld. Dit in combinatie met een grote wilskracht en doorzettingsvermogen heeft ervoor gezorgd dat het merk de afgelopen jaren enorm gegroeid is. Met een exclusieve heren-, dames-, junior– en sportcollectie verovert Malelions het hele land.
Nieuwe marketingstrategie Toen het merk in 2019 op de markt gebracht werd, is een compleet nieuwe marketingstrategie ingezet. Op dat moment werd influencermarketing nog maar beperkt ingezet. Malelions zag hier kansen en heeft dit op een slimme manier gebruikt als marketinginstrument. Op deze manier is het merk bij een grote groep onder de aandacht gebracht. Daarnaast is het merk erg actief op verschillende social media kanalen. Voornamelijk het intensieve gebruik van Instagram werpt haar vruchten af.
Winnaarsmentaliteit Met ieder seizoen een frisse, nieuwe collectie kun je het gehele jaar bij Malelions terecht. Herken jij jezelf in de winnaarsmentaliteit van Malelions en houd jij van een sportieve en frisse look? Dan ben je bij Malelions aan het juiste adres! |